Értékmentés COVID idején

Ahogy beléptem a korábbi “műhely” ajtaján, mintha megszűnt volna idő és tér, mintha egy időkapszulába kerültem volna, amiben  nyugalom, megértés, összetartás és béke honol,  délelőtt 11-kor rendszeresen főzött kávéillattal megspékelve. Minden kedden (?!) gyártás harminc éve. Igen, jól olvasod …minden kedden…látogatásaim alkalmával lassan-lassan összeált bennem egy kép a kis manufaktúra működéséről és be kell valljam néhány hét alatt elvarázsolt.

Be akarták fejezni,  el akarták adni  vagy  vevő híjján le akarták húzni a rolót…végleg. Harminc év munkáját, a termékek fejlesztésébe tett tudást és energiát, mindent amitől az lett ami…a Liposoma 2000 sorozat.

Bámulatos, amit annak idején  létrehoztak, elkezdtek  ők négyen és következetesen vittek végig a maga útján, de  az utóbbi években érezték, hogy  alábbhagy a lendület és elfárad a kéz, elfárad a test,…nekem viszont a lelkem legmélyén mást súgott valami hang….meg kell menteni!

Ismerkedtem a céggel, a tulajdonosokkal , a gyártás menetével, az alapanyagokkal, az értékesítés , a marketing és PR lehetőségeivel. 1989-ben alapították. meg a céget, mely akkor szinte egyedülállóan kezdett kézműves kozmetikumokat gyártani.  Kérdezhetnéd, no de hogyan?

Valamennyien a CAOLA felsővezetésében dolgoztak mint vegyészmérnök-kozmetikus, gazdasági vezető ,fejlesztési osztályvezető és szerettek volna saját műhelyben, saját elképzelésik szerint rendhagyó termékeket létrehozni. Annak idején ezekben a poziciókban a vállalat vezérigazgatójának engedélye kellett. Megkapták, hiszen nem jelentett konkurenciát.

Minden nagyszrűen működött, de közben felgyorsult a világ és ez a sebesség szinte már követhetetlen lett számukra…. a termék viszont továbbra is a polcokra került, onnan pedig a vásárlók fürőszobáiba….minden járulékos tevékenységet mellőzve.

2020. Januárban  úgy döntöttünk, hogy  átvesszük az egész “felépítményt” így olyan maradandó értéket megmentve, amely  az enyészet helyett inkább szárnyakat érdemel.

A COVID járvány miatt azonban öt hónap leállás következett,  ami időt adott nekünk arra, hogy minden részletet átgondoljunk előre, majd  nyár végén elindulhatott a munka.  A minőség megőrzését tűztük ki elsődleges célként, de új külsőt és márkanevet kapott a  liposómás szérumcsalád. A fiókban hevert -korábban sikeres – termékek receptjeit próbagyártás során újraélesztettük, őket is új “ruhába ” bújtatjuk, hogy ne vesszenek feledésbe.                            Örömmel tölt el minket minden alkalom, amikor e harminc éves “ifjúval” töltjük az időnket, hiszen  meggyőződésünk,  hogy  most kezdődik az igazi élete.   

Fogadjátok szeretettel az LPSM Skincare  Cosmetics  termékeit  immár megújult külsővel.